onsdag 20 oktober 2010

TIDSFÖRDRIV :)


TESTET BÖRJAR:

1. namn? - jennifer kling ;)
2. Ålder? - 13
3. Vart bor du? - Motala
4. Bor tillsammans med? - familj :)
5. Färg på ditt hus? - vitt
6. Hus eller lägenhet? - hus!!
7. När är du född? - 26 februari 1997
8. Klass? - 7a
9. Vilket år tar du studenten? - eh typ 2015 eller vad de blir xd
10. Något jobb? -psst , jag är 13 :o
11. När gick du upp i morse?- typ 7 -.-'
12. När ska du sova? - kanske snart ... eller om jag orkar vara uppe mer :o
13. Duschat idag? - ska ;)
14. Kramat någon idag? - alltid :)
15. Pussat någon idag? - nej ;)
16. Vad har du ätit idag? - skolmat = macka aa inget mer xd ubbs :$
17. Dagens klädsel? - jeans linne tröja ..och de vanliga :)
18. Dagens smink? - masckara , fondachion ( eller hur de stavas , pallar inte bry mig ! ) :o
19. Dagens sötnos? -MIN SNYGGING :D
20. Dagens roligaste? - hanna + linette :)
21. Har du många vänner? - jarå :)
22. Hur många har du pussat? - haha vet inte xd
23. Vem kramade du senast? - linnete , tror jag xd
25. Hur många har varit otrogen mot dig? -ingen ;)
27. Har du pojk-/flickvän? - nope ;)
28. Vem pratade du med i telefon senast? -dolt nummer , kommmer inteihåg vem de va .
29. Vem fick du senast sms ifrån? - mamma :)

favorit:
31. Film? - jag vet inte (a'
32. Låt? - ......?
33. Mat? - vad som hellst , KÄNNER ATT JAG MÅSTE ÄTA NU !
34. Dryck? - iskall cola!!
35. Färg? - vit ?:S xd
37. Stad? - GÖTEBORG / HELSINGBORG / MALMÖ ! :'D ... orlando (a'
38. Land? - sverige / USA !
39. Ämne i skolan? - matte? xd
40. Människa? - Olivia?

senaste:
41. Personen du tänkte på? -min snygging ! (a'
43. Gången du spydde? - för typ så där 5 år sedan :o (a'
44. Gången du grät? - hmm ... länge sen
45. Pizzan du åt? - kabab ithink ...
46. Gången du var i Göteborg? - i sommras tror jag ..
47. Gången du var i Stockholm? - länge sen..
48. Gången du var full? - nu ? fast nöö
49. Gången du var hög? - aldrig vart :F

antingen eller:
51. Svart eller vitt? - vitt :)
52. Hund eller katt? - HUND!
53. Ut och festa eller hemma och mysa? de jag länner för?
54. Tvspel eller datorspel? - wtf .. inget :o
55. Singel eller upptagen? - upptagen

56. Hångla eller ha sex? - men herregud !
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead? - öh har inget av det så säger ingen :)
58. Ragga eller bli uppraggad? - upp !
59. Big Brother eller Paradise hotel? ......
60. Blont eller svart hår? - BLONT ! :)
61. Har du blåa ögon eller bruna? - BLÅ
62. Choklad eller lakrits? - choklad :d
63. Göteborg eller Stockholm? -GBG
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - häger!
65. Coca cola eller fanta? - Cola!
66. Pizza eller kebab? -pizza:D
67. Randigt eller prickigt? randigt!!
68. Älska eller älskas? - älskas (a'
69. Leva eller dö? -leva !

antal
70. Personer du älskar? -massor (a'
71. Personer du hatar? - finns en ;)
72. Gånger du varit full? - ..
73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? -1 ?
74. Glassar du ätit på en dag? - 500 ! hallå jag är fet?:O
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - 0
76. Gånger du haft minnesluckor? - alltid (a'
77. Gånger du varit hög? -aldrig :D
78. Personer du saknar just nu? - MÅNGA :(
79. Gånger ditt hjärta brustit? - haha inegn gång ;o

vem:
80. Vill du kyssa nu? - hihih ! (a' gissa?:)
81. Ska du träffa imorgon? - många?
82. Sjöng du senast för? - mig sjävl ! ... eller grannana kanske hörde ! xd
83. Hade du senast en msn-konversation med? - pontus ^^
84. Spelade du tvspel med senast? - ehh , 5566600 år sen !
85. Vill du ta med på resa nu? - thihihi
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - haha , svårt val? .. ne ;)
87. Förtjänar att dö? - 1
88. Är söt? - massor !
89. Vill du sova jämsides med i natt? - ***** :)

vad:
90. Gör dig glad? - massor :D
91. Gör dig ledsen? - blomma ?
92. Vill du helst göra nu? - sova?:)
93. Önskar du att du slapp göra? - plugga ...!
94. Vill du ha nu? - nawwee :)
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? -vet inte :o
96. Längtar du till? - venne? xd

vad:
97. Tycker du om dina betyg? - BÄST ! ... bara att vi inte får dom föränns i 8an men...
98. Ångrar du i ditt liv? - vet inte ;o
99. Är det bästa som hänt dig?- MIN KOMPISAR :)
100. Hur mycket är klockan? - 15.34


HADE INGET BÄTTRE FÖR MIG ! :O

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar