onsdag 27 oktober 2010

5 sanningar ni inte visste om mig! (H)


1. Jag hatar att åka hiss ! ( ni kanske vet de ) xd

2. När jag var liten var jag jätte blyg ! då menar jag jätte ! tyckte de var pinsamt att spela musik som killar sjöng .. fråga inte varför-- ( men är värkligen inte så längre , motsattsen mer isf)

3. När jag var liten , typ gick i ettan tyckte jag att jag var jätte tjock , hade långärmade tröjor (hela tiden ) för jag tyckte mina armar var tjocka ! ( fast dom va inte de , ser man nu ) kanske hittar ngn bild *

4.Jag och min brorsa va jätte mkt med varandra när vi va små .. gjorda masser saker tsm , men inte nu...

5. Hatar mitt utseende... .mina ben är för tjocka , och mitt face helt .. pOoFF ! xd

5 kommentarer:

  1. hahaha , gud va söt du är!
    både i sättet och utseendet ...

    svar på sanning 3 ... stackare ! du har säkert varit smal hela tiden ... du borde vara jätte glad att ha de utseede du har .. jag gillar de iallafall ^^

    SvaraRadera
  2. 5an e juh långt ifrån sann :O

    SvaraRadera
  3. Hahaha asså tvåan! :) å när ska du lära dig att du inte e tjock, ful elr liknande, tjejer skulle döda för ditt utseende! :) <3
    //Emil <3

    SvaraRadera
  4. svar (a'
    anonym .. :inte för jag vet vem du är .. men tack :)
    Pöntus ! xd hihi , jorå :)
    Erik : hahahah! xd om dom hade mitt utseede skulle som nog dö :) <3

    SvaraRadera