söndag 12 september 2010

Låt om mejj ! xd

Victor skrev en låt om mejj ! xd
Så stolt över min bästis (H)
victor--->

Jennifer är underbar och mycket fräsch.

nej jag ba skoja.

Detta är en text om kling kling kling:

Jennifer kling har stor problem som inte kan hitta sitt kylskåp i sitt eget hem.

Det kalllar jag feta problem eller?

Aja, sen så har hon en mycket söt v-bild , man ser att on riktigt anstränger sig för att le och se söt ut , hm ja.

Du lyckas knappt

Nej , är jag inte lite väl taskig?

Skit i det.

På helger lägger Jennifer sig ALLTID så tidigt , varför ?!

Och visst har hon ett underbart kuligt efternamn.

Nänmligen , KLING!

och kling rimmar ju på en del som tex

fling

Pling

String

Ring

OSV

Kling o klang

bäbä lilla kling , har du några string?

Jaja kära kärring jag har massa velling.

En rosa dildo åt far, och tändvätsa åt mor , sen så kommer det en liten turk åt lille lille bror , som gillar snor.

4 kommentarer:

  1. låten stämmer inte , du är fett söt ! :D

    SvaraRadera
  2. håller med den över ! (A) ;*

    SvaraRadera
  3. hon är min. <33

    SvaraRadera